juppiii****

här sitter man igen o bloggar..
har vatt hemma idag har damsugat o lite så, rätt skönt.
ibland e det faktiskt skönt när här inte e folk...
louie är här nu ikväll, jun ska antagligen iväg allså blir jag o jasmine hemma alone så himmla gött allså, bara sitta o kolla film här själv när hon sover... längtar.

helg imorgon denna helgen e lugn.. imorgon ska jag med jasse te dagis sen ska jag ut o motionera med emma o olivia o jasmine sen hämtar vi emilia på dagmamma tror jag o går ut igen. sen får jag se skulle kanske te bettyboopp osså så kidsen får leka.
efter det blir det nopg att jag kryper ner i soffan med en underbar film o bara myser med mej själv.....


nej nu kan jag inte sitta här längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0