va fan****

ska nu jag åka på nå¨t skit,känner mej helt över körd idag e trött som bara den o har ont i huvudet o täppt i näsan o halsbränna jo fint jag hatar att vara sjuk.
stumpan var ju sjuk förra veckan så det e väl det jag fått. snyft.
vad står på listan nu då. ska plugga teori stränga order från alla typ, från mej osså ju för jag vill ju ha det jädra körkortet nuuuuuuu.
då får jag skärpa till mej har pluggat lite  skyltar till nu. så nu ska jag ge mej på tjocka boken. sen vid 14.45 hämta jasmine sen fortsätta hämta jennifer vid 15.10 på centralskolan cykla hem i 190  sen kommer jun vid 16 då e det dags för hum hum surprise får se hur detta ska gå. hahahaha.
sen vid 18.30 dags att gå till aulan brossan skulle visst göra nåt uppträde där idag med klassen tror jag. dem ska i alla fall spela trummor vad dem andra ska det vet i fasiken..

det var trevligt igår på kalaset tårtan blev jätte god.

ringde henne med hunden så får hålla tummarna att han kommer på´torsdag hoppas hoppas. :) har ju längtat så..


nej ha det bra

make some love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0