tomten*****

när ska jul känslorna komma, har presic gjort 2 sorters jul godis men det hjälper inte o jul musiken e på. o granen e klädd o klapparna ligger under den. o sprayade granen med snö nu osså men ej får tyvärr ingen känsla...
kanske om jag träffar tomten men har ju träffat en del tomtar med dottern nu men icke sa nicke..

jasmine har spytt heöa natten som en jäkla fontän forsade det stackare men hon e otroligt pigg ändå. det e hon alltoid. skulle vatt på kalas men fick stanna hemma jag har ju ont i halsen osså....
vi gav syrran ett akvarie i födelsedagspresent..

frågade jasmine vad hon ville ha nu när hon var sjuk hon svarade pizza så jag stack o köpte en pizza till henne.. :)

hum e lite inne på o ställa ut enzo men jag vet inte jag vet ej hurm man gr eller nånting ju..

e du glad nu jenny när jag skrivit inlägg. vill ju knappt lägga in bilder på jasmine man vet aldrig vad det finns för sjuka människor i denna världen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0