människa eller huligan***

ja du det undrar jag. är sleten sitter på jobb känner mej som en uppblås hulligan allså.
varför vet jag ej väl kanske röda veckan som vatt igång....
skönt dem ringde från jobb igår över lycklig blev jag så här sitter man jobbar till 15.30 älskar verkligen detta jobbet :)
its make me happyyyyyy..

hämtade ju hem lille Enzo i förrgår vi fick åka o möta han i växsjö men han drog ut på tiden så vi fick hem till hanna o hälsa på henne så det var skit roligt o se hur hon o hennes lover boy bor så jäkla fin lägenhet blir ju avis att man kan ha det så rent.
jag har en unge hemma o jag tycker att jag alltid får plocka undan o hålla på tänk då dem som har typ 4 ungar undra hur dem hinner med hemmet...
det kan jag bli orolig för få panik kommer mitt hem se ut som andra världskriget om jag får fler barn eller vad.. my goooddd

så nu håller vi på o ska göra Enzo rums ren han e lite duktig uibland e det vårt fel om han gör nåt inne vi som håller på o lär oss hur hans rutiner ser ut därför det kom lite bajs hemma idag...
han e redan lite duktig kissar direkt man kommer ut o puiper ibland när han ska bajsa..
han e så underbart söt får lägga upp bild sen...

idag ska man snart hem från jobb sen byta lite smått om plocka undan hemma för gubben o janne lägger in nya köksbänkar o sen ska han laga mat eva o lennart o peter o jenny kommer dem ska kolla min puppy erller ja jenny har ju sett han hon var ju med o hämta han..
sen stannar peter kvar han o jun ska väl dricka öl som vanligt.. hhahahahha snart kopmmer öla magarna..

var det rätt som vann idol egentligen????
kevin e ju skit bra men alice e också skit bra o Alice gjorde vinnar låten mycket bättre..

ja just det till min gubbe gav vi en tatuering i födelsedagspresent det vill jag osså ha hahahha. vill skriva in jasmines namn charlotte skulle nog rita nåt fint te mej...

make some love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0