hjällppppp*****

knäcken står på spisen o kokar o jag får panik för det börjar närma sej hällas i form o det hatar jag verkligen.... hjääällpppp haha får se hur det går.. luktar gott gär det i alla fall...
har bakar snickersjulgodis o nån annan med choklad o nu knäck knäck e så gott på julbordet...

jaha idag har vi vatt på väla o maxi o ikea med mammsen o pappsen o jenny o jennifer men fy fan vad folk o blåste gjorde det... gick rätt hyfsat snabbt idag köpte några mer julklappar till jasse o nån till jun från jasse... :) men det e surprise inget han vet jag har redan gömt den hemma hos mamma...

har nästan presic kommit hem från emma o jonas var där uppe en sv'ng o hälsa på hanna var ju osså där fick ju passa på innan hon ska hem igen...

i love my life ibland ibland krånglar det bara men e så glad att det  jul ska fira med min snuttis sen hon kom har julen blivit så underbar hon har varit det där som fattas i min jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0