gravid!!!!


det vill jag fan bli nu allså..
detta e första månaden som vi börjat med första försöket på att skaffa ett syskon till jasse.
har haft mens nu. ska kolla det här med äl stickor o det verkar som att jag har äl nu idag eller ja det skulle vara inom 48 timmar får testa imorgon osså... men bara för det e det ju inte säkert att man prickar in med ägget..

tänk jenny snart dags kanske att vara gudmor o stå i kyrkan.. :) inför hela min släkt det du * blink blink*

jaha vatt på körningen idag har fått tid till halka. ska hinna med uppskrivningen i januari o uppkörningen osså.

vill så ha mitt körkort nu allså.

vill ha bil osså.

jobba imorgon skojigt värre. saknar det redan o gick av igår morse...
sen har gubben semester i 3 veckor o jasmine har jul lov kan det blir bättre. bara jag som ska jobba lite..

make some love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0