e det så här det ska vara******'

att man stressar dagen innan o samma dag det e jul bläää. igår stack jag tidigare till jobbet skulle in om affären men där var ju fan köööö som hette duga stod typ 20 min uter där inne.. uhm o det värsta var att dem 3 killarna som fan håller på o flörtar stod ju osså där inne.. jag  fattar inte för varenda gång jag ser dem kan jag ej hålla mej för grin  varför hahah.

sen stack jag vidare till den franska blomsterhandlen skulle hitta en julblomma till staffan o mina föräldrar som tack för vi fr komma. hittade 2 söta...
kom exakt i tid till jobbet.. älskar verkligen att jobba där ge mej mer jobb tack :)

jaha  sen kom jag hem bakade ytterligare en sats knäck det e så gott får ju bjuda jenny när hon kommer om en timme typ o ska leka tomte till jasmine. jasmine har gåttt o frågat efter henne för hon ska ju få paket..

själv sitter man här i köket nu håller på o göra ungsomelett med svampstuvning på ett måste på mitt julbord.. pappa står där hemma o håller på med all mat för fulla muggar...

ska hem till staffan idag kl 13 o fira med jasmines fastrar o farbrödrar o farfar o kanske farmor.
o sen direkt efter e det hem till mina föräldrar..

nej nu ska jag göra nytta

make some love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0