blurp blurp****

sägs det i min mage nu,är nådigt hungrig har ej käkat sen i middags med morsan op jenny. blidde kina mat. haft stressig dag som heter duga fy fan allså. o ska man gå på såna pisse tråkiga möten på ams nu hur jäkla kul e det jag e väl den äldsta där fy fasiken...
sitter på jobb nu underbart älskar det,men saknar min säng osså hehe.
hur ska jag kunna sova imorgon med en bebis vovve i hemmet som behöver ut ofta ju.
blir nog te o hälsa på johanna osså imorgon om det hinns ville ju till teorin osså. måste liksom skärpa MIG.
jaha vad ska jag komma på o baka nu då????

emma o julle fick bebis inatt en tös en söting likna jasse lite faktiskt..

jaha hörs kanske sen

make some love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0