år 2009****

det är nyårsafton idag alla förv'ntar sej så mycket,har langat upp med värsta nyårslöften som dem nästan ändå aldrig håller. men jag jag tar det som det kommer palla gå o planera sitt 2009. nä får vänta med spänning o se vad som inträffar detta året förhoppningsvis har jag hus o bil o är gravid eller får ett barn till. hum många svar jag vill veta 2009 får se,körkortet har jag i alla fall.
o vet att även semestern ena är planerad o det e ju vårt efter längtade öland vi har hyrt ett hus så vi e 10 pers.ska bli gott..
med jobb frågan e jag väl mest nervös hatar liksom att gå på ams dem tror ju inte man har annat att göra än o söka 20 jobb per dag o ringa in o redovisa o gå på alla dessa mötena... men året börjar bra för jag jobbar imorgon 7-15.30 vill verkligen ha fast jobb där allså. ska kolla om jag kan gå natt tjänst i sommar tyclker det e najs mer betalat ossså..

igår var vi o handla. massvis med folk vi körde till kristianstad denna gången blev faktiskt en billig matmånad..
sen var jag o jenny ute o gick nästan en timme med nalle o ozzy. o sen nr jag kom hem var jag hungrig så jun fixade en nyttig hemma gjord grönsaks soppa smarrigt gott o ett glas vatten super nyttig. hehe.
ska faktiskt äta resterna idag till middag lite soppa o sen syndar man ju ikväll o sen ska jag fan prova igen detta med att ta bort potatis o ris o pasta o käka sallad istället för det.. e sugen på en sallad med korvstroganoff.

håll tummarna för mej att jag klarar detta. brukar ge upp.
ne nu måste jag hitta kläder till jasse ikväll vet i fasiken vad hon ska ha på seju...
make some love

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag äter lchf, det funkar skitbra!

2009-01-06 @ 10:45:23
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0